Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Δείτε πως είναι σήμερα η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Το κορίτσι μου»

Πως είναι σήμερα η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Το κορίτσι μου» (1)

Όταν το 1991 πρωταγωνιστούσε στην ταινία «Το Κορίτσι μου» η ηθοποιός, Αννα Κλάμσκι ήταν μόλις 10 ετών. Τα χρόνια πέρασαν και η 31χρονη σήμερα Βάντα της ταινίας έχει μεταμορφωθεί σε μια πολύ εντυπωσιακή γυναίκα. Ωστόσο, τα έντονα χαρακτηριστικά της, αν δεν την προδίδουν, σίγουρα κάνουν πολλούς να αναρωτιούνται που την ξέρουν…


Πάντως, η Κλάμσκι στην καριέρα της δεν γνώρισε μεγαλύτερη επιτυχία μεγαλύτερη εκείνης του 1991 όταν ενσάρκωσε την πιτσιρίκα η οποία προσπαθούσε να συμφιλιωθεί με την ιδέα του θανάτου και της απώλειας, όταν, σε μικρή ηλικία βίωσε την απώλεια, χάνοντας τον μικρό της φίλο…

Δείτε πως είναι σήμερα...
Πως είναι σήμερα η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Το κορίτσι μου» (2)


Πως είναι σήμερα η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Το κορίτσι μου» (4)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου